aftellen! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Denise Helderop - WaarBenJij.nu aftellen! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Denise Helderop - WaarBenJij.nu

aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Denise

02 Januari 2014 | Nederland, Raamsdonksveer

Hallo!

Via dit dagboek kunnen jullie allemaal in de gaten houden hoe het met me gaat en wat ik zoal allemaal doe daar in Ghana.

Nog 24 dagen tot mijn vertrek naar Ghana.. schiet echt op nu!
De voorbereidingen zijn in volle gang. Bijna alle vaccinaties heb ik gehaald en morgen samen met Maud naar den Haag voor de aanvraag van ons visum. Het is best spannend allemaal, maar wat heb ik er veel zin in zeg!!

Vandaag begonnen met het maken van een inpaklijst, wat ben ik blij dat ik 2 koffers mee mag nemen haha!

Dit was mijn allereerste verslag, er zullen er nog meer volgen!

Liefs,
Denise


  • 02 Januari 2014 - 15:38

    Marielle Figee:

    Als ik je niet meer zie op school of waar dan ook, HEEL VEEL SUCCES en vooral HEEL VEEL PLEZIER!
    Ik ga je zeker volgen en als het je goed bevalt hoop ik over 2 jaar ook te gaan!

    succes met de laatste voorbereidingen.

    xxx

  • 02 Januari 2014 - 16:19

    Yvonne:

    Lieve Denise!

    Wij gaan je lekker volgen, erg benieuwd naar de avonturen daar ;)!

    X

  • 02 Januari 2014 - 17:05

    Tamara:

    Ik ga je volgen!!! Have fun xx
    En geen Ghanees in mijn koffer als je terug komt hahaha

  • 02 Januari 2014 - 17:23

    Marian:

    Hoi denise, leuk jou eerste berichtje,ik ga jou avonturen zeker volgen. Succes nog met je voorbereidingen goed uitkijken en net wat tamara al zegt koffer dichthouden :-)! Veel plezier en doe voorzichtig groetjes marian xxx

  • 11 Januari 2014 - 22:04

    Marianne:

    Veel plezier met de voorbereiding. Is ga je ervaringen met plezier lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raamsdonksveer

Denise

26 Januari vertrek ik voor 3 maanden naar Ghana voor buitenlandse stage in het ziekenhuis is Anfoega.

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 8746

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: