laatste weekje in nederland - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Denise Helderop - WaarBenJij.nu laatste weekje in nederland - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Denise Helderop - WaarBenJij.nu

laatste weekje in nederland

Blijf op de hoogte en volg Denise

20 Januari 2014 | Nederland, Raamsdonksveer

Hallo allemaal!

het echte aftellen is nu begonnen, nog 6 dagen en dan vertrekken we eindelijk richting Ghana. Gisteren avond dacht ik al: volgende week rond deze tijd land ik in Ghana... wat een bizar idee dat ik volgende week in Afrika ben..

donderdag mijn laatste inenting halen en dan ben ik er helemaal klaar voor. Alles op school is afgerond dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken als ik in Ghana zit:)
Deze week de laatste spullen kopen en dan mijn koffer verder inpakken.. maar jeetje wat wil ik veel meenemen haha!

Vrijdag nog gezellig mijn laatste avondje doorbrengen in de praktijk met vrienden :D

Zondag gaat onze reis beginnen.. van Breda naar Antwerpen en van Antwerpen naar Schiphol en dan in het vliegtuig naar Accra:)

Mijn volgende verslag zal vanuit Ghana zijn:)

Liefs, Denise

  • 20 Januari 2014 - 11:50

    Lieke:

    ik zal je blijven volgen denise
    succes

  • 20 Januari 2014 - 11:51

    Yvonne:

    Lieve Denise!


    Heel veel plezier in Ghana, en hoop dat we veel avonturen met je mee kunnen beleven!
    Pas goed op jezelf!

    Xxx

  • 20 Januari 2014 - 11:57

    Tamara:

    Heel veel plezier meid! Goed oppassen en we horen/zien je wel verschijnen op Skype!!! Wat is het tijdsverschil?!
    Liefs Tamara xx

  • 20 Januari 2014 - 12:22

    Claudia:

    Ga je missen hoor!!
    Xxxx

  • 20 Januari 2014 - 12:22

    Claudia:

    Ga je missen hoor!!
    Xxxx

  • 20 Januari 2014 - 12:45

    Marian:

    Hoi denise spannend hoor!! Nog even genieten van de laatste daagjes thuis en dan eindelijk naar Ghana veel plezier, geniet ervan en doe voorzichtig! Ik volg je op fb leuk
    Xxxx

  • 20 Januari 2014 - 14:24

    Sandra:

    Denise,

    Heel veel plezier en succes! Wat een unieke ervaring naar ghana, ik hoop dat je veel mag leren maar jij hun ook dingen kan leren!
    Ik ga je verslagen lezen, ben erg benieuwd!

    Groetjes sandra,

  • 20 Januari 2014 - 18:19

    Joke:

    Heel veel succes in ghana. Neem je leermomenten en laat hun zien wat jij allemaal allemaal al weet. Pas goed op jezelf

  • 24 Januari 2014 - 22:20

    Maurice:

    Hoi Denise,

    Veel plezier in Ghana..

    Groeten Maurice

  • 27 Januari 2014 - 10:15

    Yvonne:

    Hoi Denise,
    Heel veel leer plezier voor jou en je klasgenoten in Ghana!
    Super dat je die kans pakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raamsdonksveer

Denise

26 Januari vertrek ik voor 3 maanden naar Ghana voor buitenlandse stage in het ziekenhuis is Anfoega.

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 8731

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: